Searching...

Get This

Tuesday, May 5, 2015
4:55 PM 0

(VIDEO): Artis Buat Amal Tapi Bersikap Keterlaluan!!

(VIDEO): Lakukan S*ks Depan Taman, Tak Sedar Orang Ramai(VIDEO): Pesta Tidak Bermaruah Di JepunVideo: 7 Gadis Terengganu 'Berpesta Arak' Tersebar(7 Gambar) Kantoi!! Hotel Ini Sajikan Tarian Separuh B*gel(VIDEO): Gadis Sanggup Mandi Darah Berb*gel(VIDEO): Gila! Acara Amal Meremas Payudara Wanita di Jepun?Gambar: Wanita Bangga Kongsi Gambar Bogel Di Tempat Awam(VIDEO): Muat Naik Video Di FB Dirogol Majikan Telah Menyelamatkannya(VIDEO): Wanita Indonesia Terkenal Di Amerika Syarikat Dalam Filem P*rno(GAMBAR): Akaun Instagram Penyanyi Terkenal Digodam Dan Gambarnya Tersebar!!

SUPERSTAR sensasi Hollywood Beyonce, Kim Kardashian dan Jennifer Lopez mencuri perhatian para hadirin dan pihak media yang menghadiri majlis tahunan Met Gala yang diadakan di New York, semalam.
kim
Ini semua gara-gara pakaian terlampau menjolok mata yang digayakan mereka sehingga hampir membogelkan keseluruhan diri mereka di khalayak ramai.
Kim Kardashian tidak usah dipertikaikan lagi kebolehannya berbogel kerana benda ini sudah seakan menjadi forte buat dirinya.
Menggayakan gaun putih kristal rekaan Roberto Cavalli, Kim K hadir bergaya bersama suaminya, penyanyi rap, Kanye West.
kim1

(VIDEO): Padah!! Gadis Buat S*ks Luar Tabii

9 Pelakon Malaysia Yang Pernah Menayangkan Tubuh Bogel Dalam Filem

kim2
Kemunculan penyanyi lagu Single Ladies, Beyonce paling mencuri tumpuan, tampil bergaya dengan gaun jarang berwarna krim dihiasi manik-manik labuci yang menutupi bahagian sulitnya.
Ibu kepada Blue Ivy ini menggayakan rekaan pereka Givenchy dan hadir ditemani suaminya, Jay Z.
beyonce

beyonce1

31 Gambar Perkara Pelik Yang Dilakukan Oleh Wanita Barat

 Gambar Skodeng Anak Dara Cun Mandi Telanjang Di Sungai Kini Tersebar !

beyonce2
Sementara itu, Jennifer Lopez pun tak mahu kalah apabila menggayakan rekaan Versace yang mendedahkan bahagian tepi punggungnya.
jlo
Met Gala merupakan satu majlis amal yang diadakan setiap tahun untuk mengumpul dana bagi Muzium Institut Seni Kostum New York yang mana tiket masuk bagi setiap hadirin adalah sebanyak USD$25,000 (RM90,150). –








(VIDEO): Apa Yang Terjadi Kepada Wanita Ini Mengejutkan Orang Ramai!!



>>>Saksikan video di Bawah(amaran, 18 tahun keatas sahaja)







Oleh: JULIANA JOHAR


Artikel Menarik:

0 comments:

Post a Comment

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...