Searching...

Get This

Monday, February 9, 2015
5:47 PM 1

(VIDEO):Bomoh Perkosa Guru Tadika Ketika Berubat



Seperti yang terpapar di Harian metro dimana seorang guru tadika yang ingin menyembuhkan penyakit yang dideritai nya dengan berjumpa dengan seorang bomoh telah dirogol pula.

Ini bukan kali pertama kes rogol yang melibatkan bomoh dilaporkan, disebabkan sikap sambil lewa masyarakat dan akibat terlalu percaya menyebabkan perkara sebegini berulang. Di harap masyarakat di luar sana dapat menjadikan kes ini sebagai satu pengajaran supaya ianya tidak berulang lagi dimasa akan datang.
Kuala Terengganu: Sudahlah penyakit dideritai tidak sembuh, menjadi mangsa rogol pula. demikian nasib seorang guru tadika ibarat sudah jatuh tangga apabila diperkosa bomah yang mengambil kesempatan ketika merawatnyakerana dipercayai terkena buatan orang.
Bomoh berusia 59 tahun dikenali sebagai Datuk F itu dikatakan mengambil kesempatan dalam bilik perubatan ketika mangsa tidak sedarkan diri selepas dijampi di rumahnya di Kampung Wakaf Tengah, di sini.
Difahamkan, penangan jampi serapah Datuk F menyebabkan mangsa tiba-tiba lemah dan membiarkan tubuhnya diratah sebelum dibenarkan pulang. Menurut sumber, sebelum kejadian, mangsa yang berusia 28 tahun dikatakan ke rumah bomoh itu yang kononnya memiliki kepakaran merawat pesakit terkena buatan orang. Katanya, mangsa yang percaya terkena buatan orang ke rumah bomoh itu sendirian untuk rawatan pada jam 10.30 malam, Ahad lalu.
“Mangsa yakin dengan kebolehan dan keikhlasan bomoh itu sehingga nekad pergi sendirian ke rumahnya tanpa memikirkan risiko,”.
Menurutnya, sebaik tiba di rumah Datuk F, mangsa dibawa msuk ke bilik perubatan sebelum diarahkanberbaring untuk memulakan rawatan. Katanya, bomoh itu membaca jampi serapah kononnya bagi memulakan proses rawatan yang didakwa menyebabkan mangsa khayal, tetapi menyedari setiap perbuatan serta gerak-geri bomoh itu tanpa mampu melawan.
Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Terengganu, Asisten Komisioner K Manoharan, ketika ditemui mengesahkan menerima laporan kejadian itu yang dibuat seorang wanita berusia 28 tahun dan bekerja sebagai guru tadika. “Suspek kini direman,” katanya. Sumber, Harian Metro
Lihat Video dibawah:


1 comments:

  1. ----- astonpokerCOM Hadir dengan Card Games TerBaru ------
    ------ Sensasi menjadi BANDAR Dengan Modal 280 Ribu -------
    Terdapat berbagai games Card :
    #DOMINO, #BANDARQ, #CEME, #POKER, #BLACKJACK.
    ------ BONUS New MEMBER 10% ( seterusnya 5% )
    ------ Extra Rollingan 0.5% ( dihitung Tiap Minggu )
    ------ Referansi ke teman 10% ( selamanya

    * Kami memberikan BONUS TurnOver Setiap Bulan :
    * Jika TurnOver mencapai 25.000.000 juta Bonus 50 ribu
    * Jika TurnOver mencapai 50.000.000 juta Bonus 100 ribu
    * Jika TurnOver mencapai 100.000.000 juta Bonus 200 ribu
    * Jika TurnOver mencapai 200.000.000 juta Bonus 400 ribu
    * Jika TurnOver mencapai 300.000.000 juta Bonus 1juta Rupiah

    MAU DAFTAR CARANYA GAMPANG KLik > astonpokerCOM
    Blogger : astonpoker99.blogspotCOM
    BBM : 5908E9AD - LiveChat 24jam
    YM : CS1.astonpoker543@yahooCOM
    Cs Kami Siap menunggu anda sekarang juga.

    Proses Depo & Wd Tercepat ( kecuali Bank Offline )
    KENYAMANAN MEMBER KAMI UTAMAKAN*

    ReplyDelete

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...