Searching...

Get This

Sunday, March 29, 2015
8:35 PM 0

(VIDEO): Wanita Harus Elakkan INi!!


(VIDEO): Padah!! Gadis Buat S*ks Luar Tabii

9 Pelakon Malaysia Yang Pernah Menayangkan Tubuh Bogel Dalam Filem

 31 Gambar Perkara Pelik Yang Dilakukan Oleh Wanita Barat


VENEZUELA – Bekas model Playboy yang juga seorang penari tiang, akhirnya dikejarkan ke hospital selepas implan pada sebelah payudaranya pecah akibat terjatuh dari tiang.
Diosa Canales, 28, terjatuh dari tiang itu selepas dia hilang kawalan.
7
Model yang nama asalnya adalah Dioshaily Rosfer Canales Gil, mengalih tumpuan kepada tarian tiang selepas menempah nama dalam bidang modeling.
“Semalam saya dibedah selepas sebelah implan di payudara saya pecah kerana terjatuh.
“ Saya ingin memberitahu peminat saya supaya tidak bimbang. Saya ok,’’ katanya sambil memuat naik imejnya selepas pembedahan.
Diosa mempunyai lebih sejuta peminat dalam twitter dan 500,000 pengikut dalam instagram.
Dia menjadi sensasi internet selepas berbogel di hadapan twitcam pada Ogos 2014. Dalam masa 12 minit, video bogel itu ditonton lebih 30,000 orang hingga memaksa Twitter menapisnya.
Diosa juga terkenal selepas berjanji untuk berbogel jika pasukan bola sepaknya menang dalam kejohanan bola sepak dunia.- 
Lihat VIDEO Di bawah

Artikel Menarik:

(VIDEO): Padah!! Gadis Buat S*ks Luar Tabii

9 Pelakon Malaysia Yang Pernah Menayangkan Tubuh Bogel Dalam Filem

 

31 Gambar Perkara Pelik Yang Dilakukan Oleh Wanita Barat

 













0 comments:

Post a Comment

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...