Searching...

Get This

Sunday, April 12, 2015
8:44 PM 1

(GAMBAR): Akaun Instagram Penyanyi Terkenal Digodam Dan Gambarnya Tersebar!!


Foto topless Pamela Safitri Duo Serigala bikin heboh dunia maya. Tiga foto lucah beredar memperlihatkan Pamela Duo Serigala mempamerkan payudaranya yang berukuran jumbo itu dengan berbagai pose separuh bogel.

Salah satu foto tersebut memperlihatkan seorang wanita yang didakwa Pamela mempamerkan buah dadanya, foto itu dimuatnaik di akaun Instagram, Jumat (10/4/2015).

Foto-foto lain pula memperlihatkan wajah jelas Pamela Safitri yang juga memamerkan buah dadanya. Terdapat sekeping foto yang agak melampau Safitri berpose ghairah dengan mencium buah dadanya.






Pihak pengurusan Duo Serigala mendakwa akaun Instagram Pamela Safitri telah di hack, dan menyebarkan foto-foto ghairah tersebut. Ketika ini ketiga foto tersebut telah dibunag dari akaun Instagram @pamelasafitri.

Sony, pengurus Duo Serigala mengakui foto tersebut beredar di akaun Instagram Pamela, namun akaun tersebut digodam dan sudah diketahui siapa pelaku yang sengaja menyebarkan foto topless Pamela.

"Orang-orang yang nge-hack sudah ketahuan. Kayaknya memang ada pihak yang nggak suka sama Duo Serigala," kata Sony saat dihubungi wartawan melalui telefon, Jumat (10/4).

Duo Serigala juga akan melaporkan perkara ini kepada pihak polis berkenaan kes ini.






Pilihan-anda.blogspot.com



Artikel Menarik:



1 comments:

  1. Semua berita yang ada di website anda sangat menarik perhatian untuk di simak, salam sehat. . . !! Semoga beritanya dapat bermanfaat! share ya gan, thanks nih!!

    ReplyDelete

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...