Searching...

Get This

Monday, April 6, 2015
6:15 AM 0

VIDEO " Saya Tak Sanggup..."

(VIDEO): Padah!! Gadis Buat S*ks Luar Tabii

9 Pelakon Malaysia Yang Pernah Menayangkan Tubuh Bogel Dalam Filem

31 Gambar Perkara Pelik Yang Dilakukan Oleh Wanita Barat




Kuala Lumpur – Seorang individu yang dikenali sebagai Hafizal, 27, merayu agar pengguna media sosial khususnya Facebook agar berhenti menyebarkan gambar kad pengenalannya.

Menurutnya tindakan mereka yang tidak bertanggungjawab itu telah mencemarkan imej serta maruahnya.

Melalui rakaman video yang dimuat naik di laman Facebook itu, beliau merayu agar gambar MyKad miliknya itu tidak disebarkan lagi kerana telah mencetuskan kekecohan.

“Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Saya nak bagitahu kepada anda semua tolonglah jangan keluarkan gambar saya dan janganlah tunjukkan IC saya dan mengedit IC saya sampai macam itu sekali, saya malu sangat. Sebab saya nak cari rezeki yang halal.

“Saya tak ganggu orang, saya tak kacau orang. Tapi tolonglah jangan buat IC saya macam tu. Tolong jangan kata saya macam-macam. Saya merayu sangat.” ujarnya di dalam rakaman berdurasi satu minit sembilan saat itu.

Beliau turut meminta maaf sekiranya ada menyinggung hati dan perasaan mana-mana pihak sambil mengesa agar mereka menghentikan perbutaan tersebut.

“Saya hilang arah sejak saya nampak gambar-gambar IC saya dibuat macam tu, kawan-kawan saya hantar dekat saya, pelanggan hantar pada saya. Saya malu sangat.

“Apa salah saya dengan anda semua? Saya minta maaf, tetapi tolonglah jangan keluarkan gambar IC saya macam tu. Saya merayu sangat,” katanya.

Tinjauan SuaraTV mendapati, rata-rata pembaca terharu dan melahirkan rasa simpati terhadapnya yang disifatkan menjadi mangsa keadaan.

Nurul Fazreen Ezzaty: kesiannya kat dia..

Aaron Sahib Respect: jgn hina org

Muhammad Amir: Tugas kita menegur bukan menghina. Manusia manusia
Gambar kad pengenalannya mula tersebar sejak akhir-akhir ini, yang memaparkan dirinya sebagai seorang lelaki dengan status jantina khunsa.

Katanya, dia terpaksa menanggung malu apabila dia dihujani dengan pelbagai persoalan dan mesej dari rakan-rakan serta pelanggan tempat kerjanya malah lebih buruk, dia turut dilemparkan kata-kata buruk.
 sumber

Lihat Video Dibawah:


 Gambar Skodeng Anak Dara Cun Mandi Telanjang Di Sungai Kini Tersebar !


0 comments:

Post a Comment

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...