Searching...

Get This

Monday, April 6, 2015
2:44 PM 0

Gempar!! Pelajar Sanggup Lakukan S*ks Tepi Jalan

Hong Kong – Padah apabila mabuk. Itu yang berlaku kepada seorang pelajar dari Mongolia, Ning Dang, 19, apabila aksinya melakukan hubungan seks di khalayak ramai telah dirakamkan dan kini tersebar luas di media sosial.
Ketika kejadian, Ning sedang meraikan hari jadinya di sebuah bar dan dia kemudian bertemu dengan seorang pelajar wanita, dipercayai berasal dari Beijing.
Kedua-duanya kemudian berjalan pulang ke rumah dalam keadaan mabuk, namun sebelum sempat sampai di rumah, mereka melakukan hubungan seks di tepi jalan.
student1
Mereka berkelakuan tidak senonoh itu selama 45 minit sebelum berjaya dihalang oleh seorang anggota polis.
“Kedua-dua mereka amat mabuk dan apabila anggota polis tiba di situ, kedua-duanya memakai pakaian yang sempurna, meskipun apabila wanita itu bangun, seluarnya terlondeh.
“Pelajar terbabit itu juga ketawa dan memandangkan ketika kejadian mereka tidak melakukan apa-apa yang salah, maka kedua-duanya dilepaskan,’’ kata jurucakap polis.
Namun selepas video tersebut menjadi viral, barulah polis mengenalpasti imej dalam video itu adalah Ning, lalu polis menahannya dengan tuduhan melakukan seks di khalayak ramai.
Polis kini sedang mengesan wanita itu, namun dia kini dilaporkan sudah pulang ke China.- 
Lihat Video Dibawah:



Artikel Menarik:

0 comments:

Post a Comment

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...