Searching...

Get This

Thursday, September 19, 2013
6:23 AM 0

Mat rempit ragut kasih

Muar: Mereka merancang hidup bersama, namun tidak terlaksana sebaliknya pasangan kekasih Mohd Azamudin Ahmad, 18, dan Wan Hs Norfatihah Wan Pauzi, 16, maut bersama selepas terbabit nahas di Kampung Parit Buah Keras, Jalan Temenggong, di sini, kelmarin.
Dalam kemalangan jam 11.05 malam itu, pasangan terbabit yang bakal bertunang hujung tahun ini mati dalam keadaan ngeri apabila sebahagian anggota badan terputus akibat digilis treler sejauh hampir 40 meter. 
Ketika kejadian Mohd Azamudin menunggang motosikal Honda EX5 dalam perjalanan dari pusat bandar untuk menghantar Wan Hs Norfatihah pulang ke rumah di Parit Bakar. 

Difahamkan, ketika tiba di tempat kejadian Mohd Azamudin dari Parit Limbung, dekat sini, cuba memotong treler terbabit, namun gagal lalu bertembung sekumpulan mat rempit yang berlumba di laluan bertentangan.
Foto
ANGGOTA polis mengangkat jenazah mangsa.

Akibatnya, Mohd Azamudin dan Wan Hs Norfatihah tercampak di atas jalan raya sebelum digilis treler berkenaan, manakala dua mat rempit yang dikatakan berlumba turut tercampak ke tepi parit berhampiran.

0 comments:

Post a Comment

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...