Searching...

Get This

Thursday, September 19, 2013
5:33 PM 0

Azab enam jam

Balik Pulau: Tempoh enam jam memeritkan terpaksa ditempuh seorang lelaki warga emas yang hanya mampu merintih sambil menahan kesakitan apabila dipukul penyamun sebelum menghembuskan nafas terakhir di sisi anak dan isterinya di sebuah rumah di Pondok Upeh, di sini, semalam.
Dalam kejadian yang hanya disedari jam 9 pagi itu, mangsa, Chin Leng Wong, 83, maut apabila dipukul dengan kayu di kepala, muka dan beberapa anggota badannya, manakala isterinya, Chang Yook Kee, 71, terpaksa dikejarkan ke Hospital Pulau Pinang (HPP), akibat patah tangan juga angkara dibelasah penyamun. 
Kejadian berlaku jam 3 pagi dan rumah mangsa yang terletak di atas bukit 200 meter dari jalan besar serta agak sunyi membuatkan penyamun mengambil kesempatan memecah masuk kediaman berkenaan. 

Bagaimanapun, penyamun yang dikatakan lebih daripada seorang itu bertindak kejam dengan memukul pasangan warga emas terbabit walaupun mereka sudah mengambil barang kemas dan wang milik mereka.
Foto
ANGGOTA polis mengusung mayat Leng Wong yang maut dipukul dengan kayu dalam kejadian samun.

Mangsa yang mempunyai dua anak perempuan dan seorang anak lelaki itu memiliki dusun durian seluas 2.8 hektar dan kebun getah yang diusahakan sendiri.

0 comments:

Post a Comment

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...