Searching...

Get This

Saturday, April 4, 2015
11:04 PM 0

Mayat Dijumpai Dalam Keadaan Separuh B*gel


PUTATAN : Mayat Wanita 20-an Ditemui Dekat Bakau di Ketiau
Posted: April 04, 2015
PUTATAN : Mayat Wanita berumur sekitar 20 tahun Ditemui Dekat Bakau di Ketiau

PUTATAN: Seorang wanita separuh bogel ditemui mati di paya bakau di Kampung Lembising, Ketiau. Mayat mangsa yang dipercayai berusia 20-an itu, hanya berseluar dalam dan dibaluti selimut. Mayat gadis itu ditemui oleh penduduk kampung di paya bakau oleh penduduk kampung pada waktu petang selasa.


ketika ditemui di tempat kejadian, berkata siasatan awal polis menunjukkan mangsa telah mati lebih daripada tiga hari sebelum mayatnya ditemui.
“Ia masih awal untuk menentukan identiti mangsa kerana tiada dokumen yang dijumpai bersama mangsa.

“Muka dan badan beliau ialah tidak dapat dikenali kerana ia telah reput dam terdapat banyak tanda gigitan dipercayai disebabkan oleh biawak dalam paya,” katanya. Azmir berkata mayat mangsa telah dibawa ke Hospital Queen Elizabeth untuk bedah siasat.

“Kita hanya akan tahu hasilnya, punca kematian dan identiti mangsa selepas kami menerima laporan bedah siasat dari hospital. “Pada masa ini, polis akan menyiasat kes itu di bawah Seksyen 302 Kanun Keseksaan kerana membunuh,” katanya.

Azmir menggesa sesiapa yang mempunyai maklumat kes itu bagi membantu polis dalam siasatan mereka. Beliau juga menggesa sesiapa yang mempunyai saudara yang hilang untuk tampil atau menghubungi hotline polis Penampang di 088-712 222.

Lihat Gambar Dibawah:



0 comments:

Post a Comment

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...