Searching...

Get This

Wednesday, April 23, 2014
11:02 PM 0

Gadis Cantik Ini Menjadi Kegilaan Lelaki Di Vietnam

Kaum lelaki hendaknya harus berhati-hati apabila Cuba mendekati gadis cantik ini kerana selain boleh membuat mata tidak berkelip kita juga boleh KO. Selain menjadi peninju profesional, dia juga seorang model. 

Tran Thi Kim Ngan, demikian nama gadis cantik dari Vietnam ini, lahir pada 31 Julai 1997 ini merupakan seorang peninju profesional yang telah berlatih tinju selama 10 tahun.

Rupanya yang manis dan menarik ini membuat ramai orang tak menyangka bahawa ia merupakan juara tinju kebangsaan.

Beliau yang memenangi Kejohanan Tinju Kebangsaan ketika masih berstatus atlet renang dan aerobik. Baliau juga pernah memenangi kejohanan nasional renang dan aerobik sebelum menceburi dalam bidang kickboxing.

Seperti remaja perempuan lainnya, ia kerap menyiarkan gambar seksi di Instagram. Dan ini salah satu fotonya yang normal di Instagramnya.

Beliau masih berstatus pelajar Sekolah Menengah. Ini salah satu fotonya dalam aktiviti di sekolah. Kim Ngan yang masih berstatus pelajar Sekolah Menengah ini membuat berjuta-juta lelaki di negaranya terpesona dan tergila-gila akan kecantikan dan kelincahannya ketika diatas ring.

Kecantikan dan kelincahannya membuat para lelaki mengidolakannya. Benar-benar sebuah gabungan yang luar biasa antara kecantikan dan kekuatan.






0 comments:

Post a Comment

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...