Searching...

Get This

Thursday, October 31, 2013
7:57 AM 0

VIDEO: Parodi Sharifah Sakinah dan Tomboy…Macam Ketumbit Jeeee…


Video Sharifah Sakinah.. Macam Ketumbit Je 

SHARIFAH Sakinah kini bolehlah dilabel sebagai Keekers tegar kerana beliau sering merakamkan video baru yang menimbulkan kontroversi dan ia berjaya menarik ramai tontonan pulak tu.
Sharifah juga kalau diperhatikan takkan ketinggalan dalam memberikan video parodi kepada mana-mana video hangat yang menjadi viral di internet.
Video terbaru Awek Legoland yang memuji kecantikan matanya dengan kata “Macam cantik je.. Macam cantik je..,” turut menjadi bahan kepada beliau untuk merakamkan video parodi versi Sharifah Sakinah.
Di YouTube Keek Artis Malaysia video Sharifah baru sahaja dimuatnaik semalam.
Di ruangan Keek Sharifah Sakinah ia telah ditonton sebanyak 10,068 kali dan mendapat 477 Likes, tidak hairanlah akaun Keek Sharifah Sakinah turut ada simbol ‘disahkan’ atau verified mengesahkan ia adalah akaun tulen Sharifah Sakinah oleh pihak Keek.com.
Bagaimanapun, Sharifah membuat lawak dengan keadaan matanya yang nampak sembab kerana tidak mendapat rehat yang cukup selepas sibuk dengan dunia artis sambil berkata “Macam sembab je… macam eye bag je… macam ketumbit je…,” dalam video itu.
Walaupun si gadis Legoland yang bernama Syasya itu sudah membuat penjelasan bahawa video itu sekadar gurauan untuk tujuan melawak tetapi kini berderet-deret video parodi dihasilkan dek populariti video beliau.
Bukan hanya Sharifah yang berminat menghasilkan video parodi, ada seorang budak tomboy juga turut menghasilkan parody berkenaan tetapi rasanya lebih teruk daripada si pembikin video asal.
Sudah lah awak tu perempuan, berangan hendak jadi lelaki, bertindik di bibir, hidung dan lidah kemudian rakam video aksi parodi mengajuk video awek Legoland itu.
Dik.. untuk awak tu bukannya macam cantik je.. Naik menyampah lah.. Penulis sertakan kedua-duanya, tengoklah sendiri –


sumber: Mynewshub

0 comments:

Post a Comment

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...