Searching...

Get This

Saturday, February 28, 2015
10:48 PM 1

(VIDEO): Orang Ramai Memukul Wanita Ini Sehingga B*gel Hanya Kerana..


 Seorang gadis muda adibasi di India , dicabul, untuk berjalan telanjang selama hampir 8 kilometer dan blackmailed melalui MMS, dipukul dan menyeluk oleh sekumpulan ratusan lelaki yang mengejek sepanjang jalan, sebagai hukuman kerana jatuh cinta dengan lelaki yang tergolong daripada masyarakat lain.

Beberapa Media India dan laporan kertas berita berkata bahawa "sesetengah lelaki merakamkan video di telefon bimbit sebagai penyebaran gadis 17-year-old puak (Adivasi).





Sangat kejam!!..lihat sahaja dalam rakaman ini..orang ramai juga turut serta memukul wanita ini dalam keadaan bogel di khalayak ramai..


LIHAT VIDEO DIBAWAH:




Friday, February 27, 2015
2:33 PM 1

(VIDEO): Merakam Wanita Bersalin Di Dalam Hutan Dikecam

[Image: capture7.png]

    LOS ANGELES - Rancangan realiti baharu saluran televisyen Lifetime memaparkan sebuah keluarga melahirkan bayi mereka di dalam hutan tanpa sebarang peralatan moden dan bantuan doktor, mendapat kritikan ramai pihak. Laman web Mail Online melaporkan, orang ramai mengkritik idea tersebut yang disifatkan membahayakan nyawa ibu dan bayi yang bakal dilahirkan. 
Rancangan bertajuk Born in the Wild itu akan memaparkan lelaki dan wanita yang membuat keputusan untuk melahirkan anak mereka di dalam hutan. Lifetime berhasrat untuk menghasilkan rancangan itu selepas melihat video seorang wanita melahirkan bayinya di dalam hutan tanpa sebarang bantuan di laman perkongsian video, YouTube. "Apa yang akan berlaku apabila seorang wanita atau ibu bapa membuat keputusan melahirkan anaknya di dalam hutan," kata Lifetime dalam satu kenyataan memperke­nalkan rancangan tersebut. 
Pihak pengurusan Lifetime berharap, rancangan itu akan dapat mewujudkan trend melahirkan bayi di rumah di kalangan penduduk negara ini dan bukannya seperti kebiasaan di hospital. "Mereka yang akan terlibat dalam rancangan ini merupakan individu yang berpengalaman dan pernah melahirkan bayi sebelum ini. 
Selain itu, mereka turut akan pantau oleh krew penerbitan," jelas Lifetime lagi. Februari lalu, seorang pengguna YouTube memuat naik satu rakaman video seorang wanita melahirkan bayi di dalam hutan dengan hanya dibantu oleh ahli keluarganya sahaja. Sejak dimuat naik, video tersebut telah ditonton oleh lebih 20 juta orang. 
Lihat Video Dibawah:





1:23 AM 0

Majikan Ugut Sebar Gambar Dan Video B*gel Pekerjanya

Memalukan Sangat!!


Gara-gara aplikasi look around Wechat, gadis ini telah terjabak dalam perangkap seorang lelaki yang pandai menggunakan kata-kata manis bagi mendapatkan tubuh mana-mana gadis yang dijumpainya melalui Wechat.

Akibat daripada itu, gadis ini telah diugut untuk melakukan perkar terkutuk tersebut seminggu sekali dan jika gadis tersebut ingkar, gambar aksi mereka sebelum ini akan disebarkan di laman sosial. Kajadian ini berlaku di Putrajaya dan lelaki tersebut didapati masih aktif menggunakan taktik yang sama untuk menjerat gadis-gadis lain.

Sebagai peringatan, janganlah terlalu percaya dengan kata-kata manis dengan mana-mana lelaki yang baru dikenali, lebih-lebih lagi dikenali melalui laman sosial ataupun mana-mana aplikasi yang digunakan. elakkan daripada berlaku baru menyesal kemudian.
Thursday, February 26, 2015
7:49 PM 0

KANTOi!! VIDEO DOKTOR GATAL DIRAKAM CABUL PESAKIT





Doktor sekarang pun semakin teruk moral sehinggakan mengambil kesempatan ke atas pesakit yang datang jumpa dengannya lagi dikenakan bayaran yang tinggi melampau.



Dapat dua kali keuntungan dengan wang bayaran dan juga peluang meramas buah dada tanpa sebarang alasan yang munasabah. rugilah dulu tak belajar betuk-betul, kalau tidak bolehlah saya jadi doktor.hehe

Lihat Video Kantoi Doktor Mengambil Kesempatan Ramas Pesakit Di Bawah:




sumber: romanews.
Tuesday, February 24, 2015
7:22 PM 1

(VIDEO):Suami Merakam Perbuatan Isteri Bersama Kekasih Dalam Hotel


Begitu mudah sebuah rumahtangga hancur dek kerana kecurangan. Ini pula berlaku di China bila seorang isteri curang kantoi depan suaminya sendiri.




Siapa yang tidak hancur hati bila mengetahui isteri sendiri main kayu tiga. Ia berlaku dimana-mana dan sememangnya berita panas yang sudah jemu untuk ditatap dengan sikap seorang yang sudah berumahtangga yang tidak belajar dari kesilapan orang lain.

Kecurangan si isteri ini diketahui oleh suaminya sejak sekian lama dan kali ini tanpa belas kasihan si suami bersama rakannya menyerbu bilik hotel yang disewa oleh dua pasangan curang ini. Semasa diserbu dua pasangan ini sedang melakukan hubungan sex. Padan Muka!!..sanggup melakukan perbuatan yang terkutuk..nak sembunyi sampai bila????..
bak kata pepatah "sepandai-pandai tupai melompat akhirnya jatuh juga ke tanah"


Monday, February 23, 2015
4:57 PM 0

(VIDEO): Gadis Di Bogelkan Ditempat Awam Hanya Kerana..


Peristiwa ini terjadi di Guatemala tahun 2010, seorang wanita pencuri di pukul penduduk kerana kedapatan mencuri dalam sebuah bas. Sebenarnya wanita ini bersama tiga orang lelaki, namun ketiganya berjaya melarikan diri dan meninggalkannya sendiri di dalam bas. 

Tidak hairanlah wanita inipun jadi mangsa main hakim sendiri oleh para penumpang bas, dia di telanjangi dan dipukul hingga lebam oleh orang ramai
Perlu diketahui kebiasaan masyarakat Guatemala saat main hakim sendiri
biasanya mereka menggantung mangsanya. 
Hal tersebut juga akan di lakukan terhadap wanita ini, setelah di pukul, di tendang bahkan sudah di siram dengan petrol, rakyat merancang akan menggantungnya hidup-hidup. Bertuah Polis akan datang ke Tempat Kejadian Perkara dan menyelamatkan perempuan ini dari kematian yang mengerikan.




Lihat Video DIBAWAH:






2:32 PM 0

(10 GAMBAR): PERBUATAN BERUNSURKAN SEKS DI TEMPAT AWAM


TREND ANEH YANG SEMAKIN BERLELUASA DI JEPUN (10 GAMBAR) Sebenarnya serangan ini adalah cucuk menggunakan jari ke arah punggung gadis. Semakin ramai lelaki gila yang melakukannya di Jepun. Ianya berlaku selalunya semasa gadis tengah tunduk untuk beli makanan dari mesin vendor atau di lorong sunyi.

Memang agak dashyat keadaan macam ini di Jepun. Harap-harap negara kita lebih selamat. Selain itu, penting juga bagi gadis di luar sana untuk menjaga pemakaian mereka. Mereka kena tahu ramai lelaki yang gila di luar sana.










Sunday, February 22, 2015
7:00 PM 0

(VIDEO): Menakutkan!! Doktor Terkejut Dengan Isi Perut Pesakit

9 Pelakon Malaysia Yang Pernah Menayangkan Tubuh Bogel Dalam Filem

 31 Gambar Perkara Pelik Yang Dilakukan Oleh Wanita Barat


[Video] Ikan Hidup Sepanjang 125cm Dikeluarkan Dari Perut Pesakit





Lihat Video Dibawah:



Peristiwa cukup mengerikan dialami oleh seorang lelaki asal Londrina, Brazil. Lelaki ini yang mengadu mengalami sakit perut yang teramat sangat terpaksa di kejarkan ke bilik pembedahan. Doktor menemui objek yang bergerak kelihatan seperti ikan dari scan x-ray mengambil keputusan untuk membedah pesakit tersebut kerana ianya boleh membahayakan pesakit. Ikan yang masih hidup itu ditemui di dalam usus pesakit dan masih lagi hidup. Yang lebih gila, ikan tersebut berbentuk seperti belut dan panjangnya sekitar 125 cm!
Dalam sebuah video yang viral di youtube, kelihatan lelaki tersebut sedang menjalani pembedahan untuk mengeluarkan ikan yang diketahui berasal dari Amerika Selatan tersebut dari ususnya. Doktor tersebut terperanjat kerana ikan belut sepanjang 125 cm yang bersembunyi di perut lelaki tersebut masih hidup.

Screenshot menunjukkan "objek bergerak" yang mendiami usus pesakit lelaki tersebut. Namun sayangnya, mangsa tak mahu memberikan penjelasan bagaimana ikan sepanjang 125 cm berenang di dalam tubuhnya.






sumber: www.bkk2.my
3:21 PM 0

Gempar!! Anak Bruce Willis Bogel Di Tempat Awam??


Ternyata anak kepada pelakon Bruce Willis dan Demi Moore, Scout Willis, 23, tidak pernah serik dalam mencipta kontroversi.
Sebelum ini, dia pernah bertindak berjalan di tempat awam dengan keadaan separuh bogel sebagai tanda protes kepada tindakan Instagram menapis foto bogel di laman tersebut.
Anak Perempuan Bruce Willis Tayang Bulu Ketiak Kepada Media
Khamis lalu, dia sekali lagi menjadi tumpuan media apabila hadir di sebuah pameran seni dengan bulu ketiak yang tidak dicukur!
Scout juga mengenakan gaun berwarna kulit tanpa memakai baju dalam.
Anak Perempuan Bruce Willis Tayang Bulu Ketiak Kepada Media
Ramai yang menyifatkan tindakan gadis itu mungkin bertujuan untuk menyindir pihak media di sana yang gemar menyelongkar kehidupan peribadinya termasuklah perkara-perkara remeh walaupun dia bukan seorang artis.
Tapi, pelik juga…
Kalau tak suka kehidupan peribadinya diperhatikan, kenapa Scout gemar melakukan perbuatan yang menarik perhatian media?
Atau  dia sebenarnya memang sukakan publisiti murahan? Opps…! – 
Lihat VIDEO BAWAH:




sumber: mynewscc
Friday, February 20, 2015
9:19 AM 0

Baru 12 Tahun Dah Pecah Dara ?


Lambakan bahan lucah yang mudah diperoleh termasuk di laman siber antara penyebab kenapa budak-budak sekarang advance sangat berkaitan seks.

Bagi yang tak terjebak melakukan perkara tak bermoral pada usia muda, sesetengah mereka didapati mengintai-ngintai peluang untuk melakukannya.


Sebagai contoh petikan status Facebook remaja ini.

2

Katanya dia terkilan sebab ada tu usia 12 tahun dah melakukan hubungan seks jadi dia tanpa segan silu menawarkan terunanya kepada sesiapa sahaja.

Memang parah kalau pada usia muda macam ini pun dah sangap sangat sampai berani tawar badan di laman sosial entah pada siapa-siapa. Silap-silap ada potensi jadi perogol ni!

Kami harap para ibu bapa di luar sana awasilah anak-anak anda agar mereka tak terpengaruh dengan bahan lucah dan terlibat dengan masalah moral di zaman serba mencabar ini. – MYNEWSHUB
Thursday, February 19, 2015
10:44 PM 0

Video Cara Membesarkan Payudara


Video ini khas untuk tontonan para wanita sahaja!!..yang lelaki tu..tak perlu tengok..melainkan bertujuan hendak mengajar isteri nanti..

Ikuti video cara membesarkan payudara dengan mudah dan tanpa kos..



Lihat VIDEO Di bawah: 



4:06 PM 0

(VIDEO): Mengejutkan!! Gadis Luarbiasa Di Tempat Awam!!

12:26 PM 0

(VIDEO): Lelaki Kantoi Bersama 7 Wanita Dalam Lif





Pasti semua lelaki terkena dengan tindakan para wanita ini!!..jika anda yang terkena?, apakah tindakan anda?..lihat apa yang terjadi dalam video ini:

Lihat Video DIBAWAH, 


ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...