Searching...

Get This

Saturday, November 8, 2014
6:35 PM 0

RAKAMAN VIDEO SEKS SAMA CIKGU KINI TERSEBAR DI MEDIA SOSIAL !!!


Malu bukan kepalang seorang guru sekolah wanita apabila video seks berdurasi 23 minit dirinya bersama pelajar lelaki berusia 16 tahun, tersebar menerusi WhatsApp hingga akhirnya jatuh ke tangan sebuah portal lucah di Argentina.

Video seks itu dirakam secara rahsia mengunakan telefon bimbit oleh pelajar lelaki tersebut yang kemudian menyebarkannya kepada kawan-kawan.

Lucita Sandoval, 26, hanya perasan pelajarnya itu melakukan rakaman ketika mereka berdua sedang mengadakan hubungan seks.



Bagaimanapun, pelajar lelaki itu berjanji akan menghapuskan video seks tersebut namun ternyata perkara sebaliknya berlaku.

Video tersebut memaparkan pelajar berusia 16 tahun tersebut kelihatan bangga dapat melakukan hubungan seks bersama cikgunya, malah sempat tersenyum pada kamera dan menunjukkan jari ‘thumbs up’ sebelum meniduri Lucita.

Sebelum ini, Lucita turut mempunyai rekod menjalin hubungan cinta dengan pelajar ketika bertugas di sebuah sekolah di bandar Santiago del Estero.


Ekoran kes ini, Lucita yang merupakan guru Bahasa Inggeris berdepan tindakan tataterbit dan digantung kerja.

Kes ini heboh diperkatakan di media massa namun ada pihak tertentu mengatakan itu bukanlah Lucita Sandoval, justeru kes masih disiasat. – MYNEWSHUB.CC

0 comments:

Post a Comment

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...