Searching...

Get This

Sunday, July 20, 2014
11:12 PM 0

MESTI BACA!! DUNIA MENUJU KEHANCURAN


DUNIA MENUJU KEHANCURAN

MANUSIA akhir zaman ramai sangat menolak sifat2 kemanusiaan dan yang ada sifat tamak, haloba dan saling menjatuhkan dan menganggap diri sebagai yang maha berkuasa yang mengalahkan kuasa Allah.

Bermula dalam diri, hinggalah kumpulan lalu sesebuah bangsa dan Negara dan visi niat mereka menjelaskan diri/bangsa/Negara itu hebat kuat dan terbilang.

bermula di kampung, mukim, negeri dan Negara seterusnya di peringkat antara bangsa antara kuasa2 besar di dunia.

sekarang ini kita melihat bagaimana Amerika berusaha menguasai dunia dan kuda tunggangnya ialah Yahudi.

Apa saja yang Yahudi lakukan meski membunuh, merampas Negara orang itu dikatakan halal sebaliknya Palestina yang mempertahankan Negara dianggap pengganas.

Demikian juga Russia yang dulu hebat dan berpecah dan Ukrine salah satu sisa serpihan Russia dan sekarang Russia berusaha pula merebut ukrine dan kemudian menyokong pemisah dan pemisah ini pula menimbulkan masalah menembak pesawat yang melintas di ruang udara mereka meski bukan pesawat perang yang tidak membahayakan.

china pula meski menguasa 1/3 dunia tetapi masih juga bernafsu besar untuk menuntut beberapa kepulauan di asia seolah milik mereka dan China hakikatnya mahu menguasai Asia dan dalam masa sama Amerika juga tidak akan membiarkan China berkuasa di Asia dan kesannya Amerika yang tentera mereka tidak lagi berpengalan di Manila, tetapi berusaha mencari tapak baru dan taget mereka ialah sama ada Malaysia atau Negara sekitar.

Israel pula dengan dorongan Amerika berusaha menguasa dunia dan antara yang sedikit demi sedikit mereka kuasa ialah Malaysia dan Malaysia sendiri merupakan Negara yang cukup manis buat Israel.

Kita lihat kasus ini di tengah2 ada syaitan yang selalu memainkan peranan untuk meniupkan api sengketa dan yang ternyata sekarang dikacau pula palestina yang mulanya palestina punya Negara yang luas dan akhirnya hanya tinggal sedikit iaitu Gaza dan itupun terus menjadi target yahudi.

jelas jika kasus ini terus berlalu, maka tidak hairan akan meletus perang dunia ketiga yang dimulakan Yahudi dan Russia akan siap menyerang Negara2 lain yang pro amerika dan china yang sekongkol bersama korea utara akan serentak sama memerangi Amerika dan kemudian disusuli pula oleh Negara lain yang memang hebat dalam dunia persenjataan dan kesannya dunia akan hancur dan ini titik mula kiamat bakal berlaku.


0 comments:

Post a Comment

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...