Searching...

Get This

Monday, July 21, 2014
11:47 PM 0

Mengejutkan!! WhatsApp Terakhir Pilot MAS Dan Rakan Dedah Kisah Zon Larangan Terbang


      Kini ramai tertanya-tanya kenapa MH17 terbang di ruang udara panas yang akhirnya ditembak jatuh. Melalui satu WhatsApp seorang pilot dari MAS (bukan pilot MH17) dan kawannya, juruterbang itu mendedahkan perkara sebenar tentang zon larangan terbang.

    Pilot itu memberitahu bahawa ruang udara itu baru saja dilalui olehnya dan tiada masalah. Dia baru pulang dari German melalui kawasan ruang udara itu. Selain pesawat MAS, banyak lagi pesawat turut melalui tempat kejadian. Antara pesawat yang melalui zon tersebut ialah Thai, Singapore, Air France dan banyak lagi.

    Jadi sememangnya pesawat MH17 dalam route yang betul. Berita kononnya MH17 melalui zon larangan terbang adalah tidak benar. Hanya Amerika Syarikat dan Korea Selatan tidak membenarkan pesawat mereka melaui kawasan itu kerana faktor tertentu. Pesawat MH17 juga berada di 33000 kaki yang mana sepatutnya ruang udara yang selamat. Sememangnya ini MH17 berada di ruang udara Ukraine hanyalah kebetulan dan pada waktu yang salah ketika Misil dilancarkan. Ianya ketentuan Tuhan. Qada dan Qadar.
Takziah buat keluarga mangsa.

Ini WhatsApp Tersebut:








0 comments:

Post a Comment

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...