Searching...

Get This

Wednesday, July 23, 2014
8:48 PM 0

9 Jenis Wanita Yang Wajib Di Jauhi Lelaki


Wanita digambarkan sebagai makluk yg LEMAH LEMBUT dan perlukan perhatian sepenuhnya dari lelaki.

TAPI AWAS TIDAK SEMUA KEJADIAN BEGITU SEBALIKNYA 9 SIKAP INI PERLU ANDA BERI PERHATIAN PADA WANITA. SEMAK DAN FIKIRKAN LAH SENDIRI…



1.PERASAAN CANTIK Bagi wanita, beranggapan mudah mecairkan hati lelaki dengan kecantikan yang mereka ada. Ada yang menjadikan wajah cantik sebagai aset atau pisau cukur untuk mengikis harta lelaki yang begitu mendambakan cinta wanita canik. Selalunya wanita cantik ini bernggapan mereka boleh dapat apa sahaja dengan wajah yang cantik termasuklah cinta


2.PUNYA’SUGER DADDY’ Di dalam kehidupan kota yang serba serbi memerlukan wang, ada di antara wanita ini sanggup mendampingi lelaki yang kaya demi wang untuk kesenangan hidup. Mereka sanggup memberikan tubuh dan layanan seks demi wang walaupun haram disisi agama, lelaki pun merasakan ini satu peluang dan tidak akan melepaskan demi memuaskan nafsu mereka.


3.PANDAI AMBIL KESEMPATAN Bagi mereka, setiap peluang harus direbut dengan pantas walaupun tahu itu bukan milik mereka. Kalau tidak! Kenapa pula muncul kisah tunang dirampaslah, suami diambil wanita lain dan sebagainya.


4.SUKA MENGONGKONG ‘Queen Control’ inilah gelaran paling sinonim bagi wanita sedemikian.mereka suka mengawal semua pergerakan pasangannya, balik jam berapa, dari mana, pergi mana dan sebagainya, suami yang mendapat isteri sebegini akan menjadi bahan jenaka apabila sanak saudara berkumpul.


5.MAHU SEMPURNA Sikap wanita juga yang mahukan kesempurnaan juga amat merimaskan. Setiap perbuatan orang lain semuanya salah dan hanya dia sahaja yg betul. Dan bagi mereka tiada orang yang sempurna selain mereka sahaja. Cuba korang renungkan jika ada isteri sebegin????


6.SELEKEH Jangan ingat lelaki sahaja yang selekeh. Malah ada juga wanita yang langsung tak pandai menjaga kebersihan diri. Bagi mereka, biar berkain batik saja bila berada di rumah walaupun suami berada di rumah, sebaliknya biar tidak cantik yg penting pandai menjaga kebersihan dan penampilan diri.


7.SUKA MENGHARAP Ada sesetengah wanita yang tidak mampu membuat keputusan bagi diri mereka dan terlalu mengharapkan orang lain untuk diri mereka. Hidup mereka lebih merana kerana terlalu mengharap.


8.TERLALU CEMBURU Lebihlah teruk jika cemburu buta. wanita ini selalunya menyerang pasangan sebelum sempat memberi penjelasan. Cemburu ini biasanya perosak pada sestiap perhubungan. malah ada yang sanggup memutuskan hubungan hanya sebab karenah cemburu buta ini


9.TIDAK BERHATI-HATI Bayangkan bila anda tidak berhati-hati dalan setiap perbuatan dan kata-kata, tentu akan membuat hati orang lain terluka. - myinfo4u

0 comments:

Post a Comment

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...