Searching...

Get This

Sunday, June 22, 2014
4:55 PM 0

Ngeri!! Kanak-Kanak DiBunuh Untuk Diambil Organ.SEBARKAN!!

     Ngeri dan menyayat hati melihat keadaan kanak-kanak ini!!.. tak sanggup admin melihat. Perbuatan yang sungguh kejam dan sukar untuk dibayangkan siapa yang melakukan ini??..seolah-olah perbuatan seekor binatang yang ganas.
   Kejadian berlaku di sempadan Thailand dan Malaysia. Sekarang kes penculikan kanak-kanak semakin berleluasa. Mereka bukan sahaja menculik tetapi membunuh dengan mengambil organ mangsa untuk dijual. Berhati-hati  semua terutama kanak-kanak yang berada di mana-mana saja. Ibu bapa juga harus memantau kemana anak kita akan pergi.


Organ manusia kini hangat dipasaran. Awasi anak kita kerana manusia kini sudah gila. Dahulu tak ada duit boleh panjat pokok orang atau jual besi buruk.

Sekarang ada pembeli organ manusia kerja mereka lebih mudah dan mewah.
Sebaiknya kenderaan Thailand yg masuk ke Malaysia dihentikan serta merta. 

Ditakuti organ mereka pulak di tumbuk lumat oleh rakyat Malaysia yang sedang marah ketika ini. Bangladesh/Myanmar/India ni pun aku was2 jugak. Tempat dia org ni memang popular buat kerja macam ni. Peringatan utk diri sendiri dan keluarga.

Penjenayah ini sedang bergiat aktif dikawasan anda. Mereka ada dimana-mana, mereka tidak peduli anda siapa, mereka masih ada diluar sana, yang penting bagi mereka adalah wang!!..




kenderaan yang digunakan untuk menculik mangsa.

Mangsa yang hilang





SEBARKAN KEPADA YANG LAIN DEMI KESELAMATAN SEMUA!!

0 comments:

Post a Comment

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...