Searching...

Get This

Tuesday, March 11, 2014
11:20 PM 0

Gempar!! Adakah ini Hulk Sebenar?

Beefcake Arlindo de Souza kini mempunyai senjata yang paling besar di Brazil selepas menyuntik senjata gergasi beliau penuh dengan MINYAK dan ALKOHOL



Ini adalah orang yang dengan otot terbesar di Brazil selepas megah 29 bisep inci. 

Tetapi senjata raksasa Arlindo de Souza itu boleh datang pada kos muktamad selepas menyuntik dirinya dengan campuran maut. 

Amat besar bisep 29 INCH yang berusia 43 tahun ini adalah hasil daripada mengepam MINYAK dan ALKOHOL ke dalam tangannya.



































Pengisi ini diserap ke dalam badan untuk memberi rupa otot.

Tetapi ia boleh menyebabkan jangkitan ngeri dan sesetengah pengguna berat mempunyai tangan mereka dipotong - dan ada juga meninggal dunia.

"Anda menyuntik dan ia membengkak anda tanpa perlu bekerja ," kata Arlindo , yang kehilangan teman rapatnya , Paulinho  .

"Setiap kali saya mengambil saya mahu lebih dan banyak lagi. Bagi saya tidak ada had. "

Arlindo , yang dikenali sebagai ' The Mountain ' di kampung halaman beliau Olinda , disuntik tiga kali seminggu selama dua bulan untuk mencapai rupa supersized beliau.

Lelaki otot telah pun mengambil koktel steroid , hormon dan vitamin kuda untuk sebahagian besar sehingga apabila rakan gimnasium ditawarkan dia 'minyak peningkatan tapak ' untuk membantu menarik lebih awal daripada saingannya .

" Lelaki itu memberikannya kepada saya . Beliau berkata , ' mengambil ini , ia akan membuat anda berkembang di hari ' ," kata Arlindo , yang masih bujang dan tinggal bersama ibu tua , Josefa Gomes de Souza.

"Saya dimuatkan alat penyuntik, memasukkannya ke dalam tangan saya , disuntik dan ia bengkak saya sehingga di sana dan kemudian .

"Untuk katakan ini benar , saya tidak merasa apa-apa . Kadang-kadang Terdapat sedikit pening tetapi apa-apa selain daripada itu .



"Saya telah bekerja di luar yang sama supaya kekuatan saya di tahap yang sama - tiada apa yang berubah.
"Kebanyakan orang yang mengambilnya tidak tahu bagaimana untuk menggunakannya. Mereka akan menggunakan hanya apa-apa saluran darah lama.

" Ada yang akhirnya kehilangan lengan , satu lagi memerlukan pembedahan, malah ada yang mungkin kehilangan nyawa mereka .

"Kawan saya Paulinho , beliau pergi daripada melakukan perkara-perkara ini . Saya merasakan kematiannya banyak . Beliau mengambil ia , saya mengambil ia , tetapi dia telah melampaui had. Saya menasihati tidak ada orang untuk mengambil minyak ini.
"Saya berhenti mengambilnya, dan perkara-perkara lain juga, tetapi sentiasa ada yang akan untuk bermula sekali lagi . Tetapi saya menguruskan untuk mengawal diri saya sendiri, hingga ke hari ini . "

Yang Arlindo ramuan minyak disuntik dipercayai mengandungi minyak kebanyakannya mineral , yang adalah sama dengan minyak bayi tetapi diberi wewangian , dan jumlah yang lebih kecil alkohol dan anestetik.
Worryingly , beliau telah berkata ia boleh dibeli dalam talian atau di bawah kaunter di farmasi penyangak.
Dan , walaupun dia telah berhenti menggunakan dan memberi amaran kepada orang lain untuk menjauhkan diri daripadanya , beliau berkata ia adalah berterusan untuk menyapu seluruh badan -sedar Brazil dan Amerika Selatan.

Beliau menambah: " Untuk mendapatkan badan seperti saya, ia adalah amat sukar jika anda tidak mengambil apa-apa Sesetengah orang mengambil tetapi tidak akan mengakuinya . .
" Adakah anda pernah melihat seorang lelaki sebesar saya mendakwa ia adalah semula jadi ? Beliau berbaring , saya memberitahu anda. Sekurang-kurangnya saya bercakap benar .
" Ia berhenti untuk sedikit kerana ia telah menjadi terlalu kelihatan. Tetapi mereka masih menggunakannya , hanya mereka yang menggunakannya menyamar. "

Arlindo bukan yang pertama untuk pergi lebih keras dalam usaha untuk bisep membonjol.

Semak galeri kami pembina badan melampau di bawah.


sumber: mirror news

0 comments:

Post a Comment

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...