Searching...

Get This

Monday, February 10, 2014
11:02 PM 0

(VEDIO):Minuman Keras Di Campur Jari kaki Manusia Di Kanada


          Terdapat sebuah bar di Dawson City, Kanada, di mana pelanggan boleh memilih untuk minuman keras mereka ditambah dengan bahan yang sangat luar biasa Yaitu jari kaki manusia . Mereka yang berani untuk mencuba Cocktail Sourtoe yang terkenal di dunia perlu membayar cukai $ 5 untuk tambahan jari kaki dan minum dengan menyentuh bibir mereka tanpa menelannya.

       Tradisi Yukon menengguk minuman yang mengandungi jari kaki sejak awal 1970-an, apabila seorang kapten kapal bernama Dick Stevenson menemui sebahagian dari tubuh manusia dalam kabin lama yaitu kaki manusia, jatuh dalam segelas champagne dan terciptalah Cocktail Sourtoe . Dalam 40 tahun yang lalu, 
Downtown Hotel di Dawson City telah berkhidmat lebih 52,000 pelanggan dari seluruh dunia. Terry Lee, di bar "Kapten Toe," pernah belaku kesilapan pada masa lalu jari kaki ditelan, tetapi dia tidak pernah membayangkan seseorang akan menelan. Untuk memastikan bahawa ianya tidak berlaku, bar juga mngenakan denda $ 500 untuk menelan kaki, sebagai penghalang.


           

0 comments:

Post a Comment

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...