Searching...

Get This

Tuesday, February 11, 2014
9:42 PM 0

Pengajaran Kepada Yang Ingin Membuat Pembedahan Payudara


Seorang gadis cantik, dengan cita-cita untuk mempunyai buah dada yang lebih besar, berakhir dalam keadaan koma selepas pembedahan plastik. Selepas sedar dari koma itu,gadis berusia berusia 19 tahun kini tidak boleh berdiri sendiri, kerana dia mengalami kerosakan otak yang teruk. 

Selepas beberapa ketika beliau terpaksa di masukkan tiub khas untuk makan , dan kini beliau tidak dapat menggerakkan kakinya lagi. Walau bagaimanapun, doktor tidak pasti ia akan pulih sepenuhnya. 

Di klinik, di mana pembedahan itu dilakukan, beliau menjelaskan bahawa selepas melakukan anestesia hatinya mula gagal. Beliau telah diselamatkan dengan bantuan Atropine dan urut jantung. Selepas pembedahan doktor mendapati dia mendapat beberapa kerosakan otak yang serius. Hasilnya, beliau menghabiskan masa beberapa minggu dalam keadaan koma. 

Pada masa yang dihabiskan di hospital, dia kehilangan berat badan pada kadar yang luar biasa, dan terakhir sekali, hilang keupayaan untuk berjalan dan bercakap. Dan di beritakan bahawa pakar bius yang melakukan pembedahan tersebut dijatuhi hukuman 30 bulan penjara dan dua tahun masa percubaan. 









0 comments:

Post a Comment

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...