Searching...

Get This

Thursday, February 27, 2014
3:16 PM 0

Kekejaman Seorang Bapa Yang Melampau!!

Mulut Di Kunci Mangga Kerana Menangis

Mulut Di Mangga Kerana Menangis


Kejamnya seorang bapa,  Chris Elvis, 30 dari Nigeria yang sanggup mendera anaknya yang berusia 4 tahun sehingga mati hanya kerana tidak sanggup mendengar tangisan mangsa. Untuk menghentikan tangisan tersebut beliau membuat keputusan untuk menutup mulut mangsa dengan memasang mangga pada bibir kanak-kanak malang tersebut.

Badan Di Lekapkan Seterika panas


Tidak cukup dengan mangga, beliau turut melekapkan seterika panas ke seluruh tubuh anaknya, Godrich dan kemudian mengurungnya di dalam bekas tong plastik. Selain untuk mengelakkan kanak-kanak tersebut dari menangis, beliau juga turut menganggap kanak-kanak tersebut pembawa sial.

Kekejaman ke atas mangsa hanya diketahui ibunya apabila pulang dari kerja. Namun semuanya sudah terlambat. Bayi malang itu sudah tidak bernyawa. Untuk mengelakkan dirinya dijatuhkan hukuman, si bapa yang kejam berpura-pura sakit mental. Namun pemeriksaan doktormengesahkan beliau tidak mengalami sebarang simpton sakit mental.

Manusia sekarang semakinm hilang pertimbangan terhadap sesama manusia. apakah yang difikirkan oleh manusia bergelar bapa ini?. Kekejaman yang melampau.




sumber: agensi

0 comments:

Post a Comment

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...