Searching...

Get This

Monday, November 11, 2013
11:44 PM 0

Wajah Gadis 28 Ini Berubah Jadi Nenek Kerana Pembedahan Plastik

Gadis berusia 28 tahun ini bernama Xiaolian ia berasal dari Wilayah Guangdong , China. Pada usia muda 17 tahun, Xiao Lian membuat keputusan untuk mendapatkan kerja yang di sukainya. Dia mengakui bahawa dia tidak suka muka nipis beliau. Tekanan untuk mempunyai pipi bulat dan comel, Xiao Lian beralih kepada pembedahan plastik.. Untuk memenuhi tekatnya itu Xiaolian melakukan prosedur kecantikan , untuk mendapatkan rawatan kecantikan memerlukan kos yang sangat mahal .

Akhirnya, melalui cadangan seorang kawan, dia mendapat sebuah klinik kecil yang belum diperolehi ia lesen operasi, tetapi prosedur yang ditawarkan pada kos yang dia mampu. Beliau telah disuntik dengan bahan yang lebih 10 kali dalam tempoh satu bulan untuk mencapai wajah berisi yang dia mahukan 

Beberapa tahun kemudian, pada tahun 2009, Xiao Lian mula melihat mukanya membengkak. Tidak lama kemudian, matanya dan hidung seolah-olah berubah bentuk. Menjelang 2013, muka dan droopy mata bengkak. Dia mula kehilangan rambut dan rupanya berubah menjadi seorang perempuan tua dan bukannya diri 28 tahun beliau. . Setelah dilakukan beberapa penyelidikan ternyata yang membuat wajah gadis ini hancur adalah zat yang selalu disuntik ke wajahnya mengandung hidrofilik gel poliakrilamid , zat yang biasa digunakan untuk pembesaran p * yud * ra dan penjualannya kini dilarang di China kerana menyebabkan kerosakan pada tubuh. Seorang doktor dari Guangzhou memberi amaran bahawa untuk prosedur kecil sekalipun , anda perlu memilih sebuah klinik yang boleh anda percaya.


0 comments:

Post a Comment

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...