Searching...

Get This

Friday, May 8, 2015
7:57 AM 0

(VIDEO): Larian Pantai BerB*gel Dapat Gelaran World Guiness Of Record??

Jika anda tidak menjaga bogel, menjauhkan diri dari Rhossili pantai di Wales pada hujung minggu ini. Menurut Guardian, dippers kurus akan menyerang pantai dan air dingin untuk memecahkan rekod dunia. Wang yang dikutip daripada bayaran masuk dan penaja akan pergi ke Marie Curie Penjagaan amal Kanser. 

Rhossili pantai terletak di Semenanjung Gower itu. Air, manakala yang jelas, cantik dan indigo akan menambah warna biru kepada kulit daripada dippers berani. Sekurang-kurangnya 400 dippers kurus cuba untuk memecahkan rekod sebelumnya 250 perenang kosong. 

Bagi rekod secara rasmi dipukul, semua dippers mesti tenggelam di dalam air berais, sehingga pinggang, sekurang-kurangnya sepuluh minit. Sesungguhnya, terdapat banyak penjaga masa. Penonton acara itu dijangka akan keluar nombor-perenang sejuk. Bolehkah anda menyalahkan mereka? 
Sabtu, lebih 400 penyelam kosong chested dan berdasar berdiri di perairan dingin. Kegemaran mereka untuk berbogel keseronokan, dan amal menang. Rekod itu pecah dan banyak pulang ke rumah untuk memanaskan appendages mereka. 

Rekod ini telah dipecahkan oleh mereka yang Melaluinya ombak. Hantar berpesta di Facebook pages: "Kami telah melakukannya! Nampaknya terdapat kira-kira 400 daripada kita supaya rekod baik patah; "kata John Gwalter. Stephen Clarke menulis; "Hanya pulang ke rumah dan masih tersenyum. Apa satu pemandangan yang hebat. Ia benar-benar adalah sesuatu yang saya tidak akan lupa. Saya bercakap dengan banyak orang yang begitu ghairah mengambil bahagian di. Seperti orang lain telah berkata, saya tidak boleh menunggu sehingga tahun depan. " 

Dippers kurus dari seluruh dunia dalam beratus-ratus mereka yang berani bersantai di pantai Welsh berangin. 
Satu rekod dunia telah ditubuhkan apabila 400 orang dilucutkan daripada telanjang pergi berjalan ke dalam laut. Orang datang ke Selatan Waleson Rhossili Pantai, Gower.

Sekitar 08:00 mereka menanggalkan pakaian mereka dan berlari ke dalam air dan muncul untuk bergembira. Tetapi kegembiraan mereka telah digantikan oleh 'ohh' dan 'ahh' kerana mereka memasuki suhu ais laut. 

Menggigil pertama kali cedok kurus Steve Absalom, 29, berkata: 'Saya agak pemalu dan saya tidak pernah berenang telanjang sebelum berbuat demikian di depan 400 orang telah sedikit membuka mata. 

Penganjur tujuan adalah untuk membuat suatu rekod, disahkan oleh Guinness dan menghancurkan rekod sebelumnya 250 kurus-dippers. Mereka juga berharap untuk meningkatkan lebih daripada £ 5,000 untuk badan amal Marie Curie kanser. 

Empat ratus orang dilucutkan telanjang dan menjunam ke dalam laut di luar Waleson hari Minggu dalam usaha untuk memecahkan rekod dunia untuk berenang kurus-terbesar. 

Perenang datang dari seluruh UK untuk berani air sejuk daripada Rhossili pantai, di semenanjung Gower itu. 
Rekod yang sedia ada dipercayai untuk berdiri pada 250 penggemar mandi matahari telanjang dalam satu lokasi, dan penganjur merancang untuk mengemukakan majlis hari ini untuk adjudicators Rekod Dunia atGuinness dalam usaha untuk menuntut tajuk. 

Alison Powell, seorang editor penerbitan dalam talian yang datang dengan idea sebagai satu cara untuk mendapatkan wang untuk Marie Curie Penjagaan amal Kanser dan Amanah theNational, berkata ia telah pergi "cemerlang". Beliau berkata: "Ia adalah menakjubkan Ia seperti pantai yang indah.." 
Untuk memecahkan rekod itu, penggemar mandi matahari telah mengharungi ke dalam air sehingga ia sehingga pinggang mereka dan tinggal di sana, menggigil, selama 10 minit. 


Rhossili pantai telah dipilih untuk berenang di 07:00 kerana ia adalah panjang dan agak tersembunyi, membiarkan yang blushes daripada dippers kurus-dan mana-mana pejalan kaki. 

Salah satu perenang, Stephen Clarke, menyifatkan pengalaman itu sebagai tidak dapat dilupakan. Penulisan pada halaman Facebook acara itu selepas itu, beliau berkata: "Hanya pulang ke rumah dan masih tersenyum Apa yang kelihatan hebat Ia benar-benar adalah sesuatu yang saya tidak akan melupakan saya bercakap dengan banyak orang yang begitu gembira pada yang mengambil bahagian Seperti yang lain.... berkata, saya tidak boleh menunggu sehingga tahun depan. " 

Satu lagi berjaya kurus-gayung, John Gwalter, menulis: "Kami telah ia Nampaknya terdapat kira-kira 400 daripada kita supaya rekod itu juga patah!." 

Ini Pula yang berlaku di pantai JOHANNESBURG..




JOHANNESBURG – Setelah ditunda hampir sebulan, akhirnya Afrika Selatan membenarkan golongan naturist atau pebogel sama ada tempatan dan antarabangsa bebas bertelanjang bulat di sebuah pantai awam dekat Durban.
Pemerintah pada Ahad mewartakan pantai Mpejati Nature Reserves sepanjang 250 meter sebagai kawasan bebas bogel pertama negara itu untuk kelompok tersebut tidak memakai apa-apa pakaian di tubuh badan mereka.
Sebenarnya di negara penghujung benua Afrika itu, memang terdapat beberapa lagi pantai bogel tidak rasmi seperti yang paling popular Sandy Bay di Cape Town, namun usaha pihak berkuasa wilayah Kwazulu Natal jelas amat signifikan.
RAJESH JANTILAL/AFP/Getty Images
Awal bulan lalu sempena perayaan keagamaan penganut Kristian iaitu Easter, Mpejati yang memang dikenali sebagai pantai bogel secara tidak rasmi sejak 20 tahun itu dibuka khas untuk si bogel tidak kira tua atau muda.
Malangnya, kumpulan tempatan dikenali sebagai Concerned Citizens Group membuat kecoh menyebabkan pihak polis menahan ratusan pebogel apabila undang-undang kecil tempatan disahkan belum meluluskan pantai bogel itu.
Ini menyebabkan majlis perbandaran Hibiscus Coast segera mengubah acara pelancaran pantai telanjang itu sebagai pembukaan tidak rasmi untuk tempoh percubaan kepada penduduk dan pelancong luar bagi membiasakan diri.
Despite the beach being declared official for nudists, some locals remain against the idea 
KANTOi!! VIDEO DOKTOR GATAL DIRAKAM CABUL PESAKIT
Polis daerah Margate turut membebaskan kesemua naturist itu tanpa apa-apa dakwaan pelanggaran peraturan majlis tempatan malah bermula sambutan Hari Pekerja minggu lalu, Mpejati diiktiraf sebagai pantai bogel.
“Ini perjalanan jauh untuk kebebasan tetapi kami gembira dan berharap dapat mempromosikan pantai ini kepada semua pencinta telanjang,” kata pengerusi PersatuanNaturist Kebangsaan Afrika Selatan (SANNA), Serge Pavlovic.
Beliau malah mendakwa, amalan berbogel di pantai selaras dengan konsep natural atau semula jadi untuk manusia dan pewartaan kawasan pantai tersebut tidak perlu dibimbangi memberi kesan buruk kepada masyarakat tempatan.
(VIDEO):Suami Merakam Perbuatan Isteri Bersama Kekasih Dalam Hotel
The Sanna group are delighted the beach has been officially recognised by council officials
(VIDEO): Merakam Wanita Bersalin Di Dalam Hutan Dikecam
Pantai bogel atau nude beach atau free beach diasaskan di Perancis sejak 1950-an, bahkan Persekutuan Naturist Antarabangsa (INF) menetapkan standard ketat termasuk tiada persetubuhan atau melancap di kawasan berkenaan.
(VIDEO): Suami Terpotong Kepala Isteri Masa Buat Silap Mata
SANNA berharap lebih banyak pantai awam di Afrika Selatan dapat dijadikan sebagai zon bogel secara rasmi seperti di Barat, malah amalan bertelanjang menjadi trend penduduk tanpa mengira anutan fahaman dan sosio-budaya.
“Bantahan masyarakat sekitar konon berbogel di pantai secara terbuka akan menggalakkan aktiviti seks bebas juga tidak pernah berasas kerana SANNA perlu mematuhi kod ketat INF,” tegas Pavlovic. – Agensi/H.A.AMREE

selanjutnya dan Lihat VIDEO DIBAWAH:

**AMARAN HANYA 18 TAHUN KEATAS SAHAJA**
















selanjutnya dan Lihat VIDEO DISINI




Artikel Menarik:

0 comments:

Post a Comment

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...