Searching...

Get This

Thursday, May 22, 2014
11:56 PM 0

(VEDIO): Aksi Gadis Yang Menjadi Sensasi Di Internet

Giovanna Plowman, mendadak menjadi sensasi di internet berkat videonya yang memakan dan menelan tampon (tuala wanita) bekas pakainya sendiri ini. Fakta yang menjijikkan adalah tampon tersebut masih dalam keadaan basah dengan darah haid.

Aksi gilanya tidak berhenti sampai disitu saja, gadis seksi ini tetap mencari sensasi dengan menyebarkan screenshot foto dirinya dari rakaman video tersebut di jejaring sosial. Atas aksi edannya ini, Giovanna digelar sebagai Tampon Girl.
Giovanna Plowman
Giovanna Plowman, gadis pelik yang menjadi sensasi kerana menyebarkan video aksi gilanya di internet

Tampon mempunyai kegunaan yang sama seperti tuala wanita yang biasa dijual dipasaran dan dipakai para wanita. Namun tampon dimampatkan (dipadatkan) menjadi bentuk seperti tabung kecil disertai tali untuk menariknya keluar dari faraj.
Giovanna Plowman
Screenshot saat dia memamerkan tamponnya sebelum menelannya

Giovanna Plowman
Screenshot dari video saat ia menelan tamponnya. Benar-benar gila

Giovanna Plowman
Salah satu foto nakal Giovanna Plowman dalam akaun twitternya. Gadis ini memang sangat nakal dengan mempamerkan fotonya yang menggoda

Tidak banyak wanita atau gadis yang menggunakan tampon kala sedang haid, kerana tampon bagi seorang gadis sangat tidak digalakkan. Sebab tampon tanpa sengaja boleh merosakkan dan merobek selaput dara. Untuk itulah kebanyakan pemakai tampon rata-rata merupakan kalangan wanita yang sudah berkahwin. 
Jangan sekali-sekali Cuba melakukan aksi bodoh ini dirumah kerana boleh membahayakan nyawa anda.
(Digital Times, Yahoo)

0 comments:

Post a Comment

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...