Searching...

Get This

Monday, February 17, 2014
7:26 AM 0

3 Bersaudara Perempuan Ini Menikahi Seorang Lelaki Pada Waktu yang Sama

Beradik kembar Vicki dan Valerie Darger (42) tak hanya mempunyai selera berpakaian dan gaya dandan yang sama. Mereka pun mempunyai suami yang sama, iaitu Joe (43).

Mereka berdua tidak bermasalah dengan hal berkongsi suami. Oleh kerana itu, Joe juga menikahi saudari sepupu mereka yang bernama Alina. Kini keluarga besar ini tinggal seatap di Salt Lake City, Utah, Amerika bersama 24 anak mereka. Joe pun bergantian melayani istrinya dalam hal seksual di tiap bilik mereka yang berbeza-beza.


Awalnya, Joe yang mempunyai usaha di bidang pembinaan bangunan ini menikahi Vicki di usia 18 tahun dan di hari berikutnya ia juga menikahi saudari sepupunya Alina pada tahun 1990 dalam upacara Mormon.

Saudari kembar Vicki yang bernama Valerie berkahwin dengan seorang lelaki tua bernama Donald yang telah memiliki isteri sebanyak 6 orang. Ia kemudian bercerai kerana kebiasaan berjudi dan perlakuan kasar si suami.


Download Filem Dewasa Di Sini

Selepas bercerai, Valerie dijodohkan oleh saudari kembarnya untuk berkahwin dengan Joe. Alhasil Valerie berkahwin dengan Joe di tahun 2000 dan berkahwin dalam kesaksamaan kepercayaan agama Mormon.
"Aku tahu ada orang yang tidak selesa melihat dua bersaudari berkongsi suami. Tapi kalau memang si suami sesuai dengan satu saudarinya, pasti ia boleh berpadanan dengan saudari yang lain," ujar Vicki menjelaskan tentang Joe yang menikahi Valerie. Joe menambah, "Aku tertarik dengan keduanya dan hubungan antar individu akan berkembang seiring waktu."


Alina juga menyokong keputusan Joe kerana ingin melihat Joe dan Valerie bahagia. Namun pernikahan poligami dengan Valerie yang dilakukan Joe dilakukan secara diam-diam dan membuat mereka disiasat oleh pihak berwajib setelah beberapa tahun berjalan.

Dua tahun lalu, mereka pun membuka kepada awam tentang kehidupan poligami dalam sebuah buku berjudul "Love Times Three." Dalam buku tersebut menceritakan pengakuan dari mereka bertiga dan beberapa anak mereka yang sudah dewasa

0 comments:

Post a Comment

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...