Searching...

Get This

Friday, December 20, 2013
4:52 PM 0

WANITA MENGGUNAKAN PERKATAAN 'KAPLA BUTUH'?



Fidah Nizam telah menutup akaun facebooknya semalam setelah IKON di bawah didedahkan.



Ish! Tidak logik, sangat tidak masuk akal.

Sebilangan rakan di media sosial menjangka, komen itu bukan ditulis oleh Fidah. Itu bukan gaya bahasa wanita. Penampilan  ibu kepada 3 anak itu kelihatan amat bersopan. Sejak semalam saya berfikir, tidak logik jika wanita itu menggunakan perkataan 'kapla butuh'. Alat kelamin terbabit milik LELAKI.

Komen itu dipaparkan ekoran entri berhubung kenaikan tarif elektrik bermula Januari 2014.
klik disini 

Suami wanita itu, Shaharul Nizam, kakitangan Tenaga Nasional Berhad, TNB, klik di sini. Saya telah berhubung dengan Shaharul melalui private message facebook, bertanyakan apakah rasionalnya JIKA dia menghamburkan komen seperti itu? Namun setakat ini tiada respon. Lazimnya, individu bermulut celupar, berani atau sekadar layak digelar keyboard warrior sahaja.

Barangkali penulis komen di atas tidak mengetahui, saya tidak cedera dikecam dan tidak mati andai dicaci.

In Sha Allah.

Berikut satu lagi komen menarik.




Berselindung di sebalik ikon tapak tangan, tidak molek. 




Di manakah Qaerool Adhan bertugas?



Untuk pengetahuan Qaerool, saya bukan anjing Rosmah. Jika Rosmah dimaksudkan oleh kakitangan TNB itu adalah isteri Perdana Menteri, saya tidak pernah bersemuka dengan beliau apatah lagi berkomunikasi.

Berbeza pandangan di kalangan kita mengenai sesuatu isu, bukan satu kesalahan. Jika terdapat kenyataan didakwa kurang tepat di entri blog saya, tolong perbetulkan dengan catatan komen membina. Gunakan otak di dalam kepala bukan bergantung kepada kepala lutut semata-mata untuk menulis.

 sumber: Blogger

0 comments:

Post a Comment

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...