Searching...

Get This

Friday, November 15, 2013
6:35 AM 0

Vedio: Amuk lepas berzikir

Maran: Seorang pemuda pada mulanya berzikir di atas motosikal di tengah jalan raya tiba-tiba bertindak di luar dugaan apabila menyerang dan merampas sepucuk pistol milik anggota polis sebelum melepaskan empat das tembakan ke udara.
Dalam kejadian berdekatan susur keluar Lebuhraya Pantai Timur di Plaza Tol Chenor, di sini, jam 12.45 tengah malam kelmarin, lelaki berusia 22 tahun itu kemudian bertindak lebih agresif apabila melarikan kereta peronda polis lebuh raya (HMPV) Mitsubishi Lancer.
Ketua Polis Daerah Maran, Deputi Superintendan Sulaiman A Hamid berkata, suspek dikenali sebagai Muhd Nasrulfahmi Abdul Nasir dipercayai mengalami masalah mental.

Menurutnya, selepas dikejar polis selama empat jam, HMPV dipandu suspek terbabas dan melanggar perhentian bas di Kilometer 107, Jalan Kuala Lumpur-Kuantan dekat Kampung Bukit Lada, Pekan Awah, di sini.
Foto
SULAIMAN menunjukkan HMPV dilarikan suspek yang remuk akibat terbabas, semalam.

“Polis menahan suspek jam 4.30 pagi (semalam) dan segera membawanya ke Hospital Sultan Haji Ahmad Shah (HOSHAS), Temerloh, selepas dia parah di kepala.






0 comments:

Post a Comment

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...