Searching...

Get This

Tuesday, August 12, 2014
2:45 PM 0

Video!! Sesuatu Yang Pelik 5 Wanita Ini.


Pernahkah anda bayangkan seperti apakah kehidupan seks seseorang apabila wanita mempunyai dua faraj ataupun 2 Miss V? Apalagi ditambah dua-duanya boleh dipakai .

 Inilah Brit Lauren Williams, seorang wanita yang mempunyai dua Miss V. Pada mulanya, Lauren mendapat haid yang tidak berhenti-henti selama 21 hari dan dia  membuat pergi berjumpa  doktor untuk pemeriksaan. Disanalah dia diberitahu bahawa dia mempunyai dua Miss V. Lauren mempunyai 2 faraj, 2 tempat peranakan (rahim), dan 2 serviks.



  

 Kes wanita dengan dua Miss V pernah menggemparkan Amerika sehingga acara show terkenal Amerika, Tyra Banks Show, pernah mengangkat kes ini ke dalam talk shownya. Gambar dibawah inimenunjukkan dua Miss V yang pernah tampil dalam show Tyra Banks (model terkenal di Amerika).
 
 Wanita yang berbaju kuning menceritakan bahawa dia biasanya melakukan hubungan dengan Miss V sebelah kanan. Namun kegemaran nya sebenarnya masa dua-duanya digunakan. Sedangkan wanita yang berbaju warna ungu menyatakan bahawa suami nya terkejut dan bersorak ketika mengetahui bahawa dia mempunya dua Miss V dan suami nya senang bahawa dia punya 2 pilihan.
 

  
Jom saksikan video berikut ini:



0 comments:

Post a Comment

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...