Searching...

Get This

Sunday, November 17, 2013
12:53 AM 0

Video - Wanita Terkejut Lihat Mayat Bagun Dari Kubur


Daily News, melaporkan, kejadian itu bermula ketika seorang perempuan tengah melakukan ziarah di perkuburan awam. Ketika ia meletakkan bunga, ia mendengar suara seseorang berhampiran. Ketika ia menoleh ke belakang, ke sebuah kubur berhampirannya, ia terkejut bukan kepalang.

Perempuan itu hampir tidak percaya dengan apa yang dia lihat. Dengan kedua matanya, ia menyaksikan seseorang bangkit dari kubur sambil mulutnya mengeluarkan suara yang kurang jelas. Tangannya juga menggapai-gapai.

Terkejut dan ketakutan beliau lari dan melaporkannya kepada polis. Perempuan itu pada awalnya menyangka itu semua dilakukan oleh orang yang tidak bertangjungjawab yang segaja bermain-main. Namun, ketika polis tiba di lokasi, mereka mendapati seseorang terkubur separuh badan dan berusaha keluar dari kubur itu.

Setelah dikeluarkan dari kubur mangsa tersebut dibawa ke hospital.Polis percaya lelaki itu terlibat dalam pergaduhan, di mana beliau telah dipukul dengan teruk oleh penyerang sehingga beliau pengsan dan dibawa ke tanah perkuburan oleh penyerang itu.

Adalah dipercayai mereka kemudian melemparkannya ke dalam kubur kosong, apabila mangsa sedar semula, dia mula membuat bunyi rintihan yang dimaklumkan wanita yang menjumpai beliau.

 
            

0 comments:

Post a Comment

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...