Searching...

Get This

Sunday, February 22, 2015
7:00 PM 0

(VIDEO): Menakutkan!! Doktor Terkejut Dengan Isi Perut Pesakit

9 Pelakon Malaysia Yang Pernah Menayangkan Tubuh Bogel Dalam Filem

 31 Gambar Perkara Pelik Yang Dilakukan Oleh Wanita Barat


[Video] Ikan Hidup Sepanjang 125cm Dikeluarkan Dari Perut Pesakit





Lihat Video Dibawah:



Peristiwa cukup mengerikan dialami oleh seorang lelaki asal Londrina, Brazil. Lelaki ini yang mengadu mengalami sakit perut yang teramat sangat terpaksa di kejarkan ke bilik pembedahan. Doktor menemui objek yang bergerak kelihatan seperti ikan dari scan x-ray mengambil keputusan untuk membedah pesakit tersebut kerana ianya boleh membahayakan pesakit. Ikan yang masih hidup itu ditemui di dalam usus pesakit dan masih lagi hidup. Yang lebih gila, ikan tersebut berbentuk seperti belut dan panjangnya sekitar 125 cm!
Dalam sebuah video yang viral di youtube, kelihatan lelaki tersebut sedang menjalani pembedahan untuk mengeluarkan ikan yang diketahui berasal dari Amerika Selatan tersebut dari ususnya. Doktor tersebut terperanjat kerana ikan belut sepanjang 125 cm yang bersembunyi di perut lelaki tersebut masih hidup.

Screenshot menunjukkan "objek bergerak" yang mendiami usus pesakit lelaki tersebut. Namun sayangnya, mangsa tak mahu memberikan penjelasan bagaimana ikan sepanjang 125 cm berenang di dalam tubuhnya.






sumber: www.bkk2.my

0 comments:

Post a Comment

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...