Searching...

Get This

Thursday, September 4, 2014
10:40 PM 0

Berat badan Che Ta naik sehingga...


Rasanya ibu-ibu yang sudah hamil dan sedang hamil anak pastinya merasakan kenaikan berat badan yang tidak diduga.

Begitu cerita mengenai halnya Rozita Che Wan aka Che Ta yang kini berusia 41 tahun hamil setelah 16 tahun, mengakui berat badannya kini menaik mendadak.
"Walaupun saya tidak mengalami alahan teruk dan mengidam macam-macam, namun saya tidak terlepas dari pertambahan berat badan lebih kurang 17 kilogram.

"Selain itu, sejak hamil ini, saya suka makan burger daging, Sebelum ini, memang saya tak makan.

"Perubahan emosi seperti cepat marah juga ada tapi tidaklah keterlaluan,

"Insya-Allah, saya merancang untuk menjaga sendiri bayi kami nanti sehingga habis tempoh berpantang dan menyusu.

"Selepas itu, barulah saya mempertimbangkan untuk kembali bekerja," -Che Ta

0 comments:

Post a Comment

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...