Searching...

Get This

Tuesday, July 22, 2014
11:30 AM 0

Gadis 15 Tahun Gembira Mendapat Anak Luar Nikah


THORNABY, UK - Seorang gadis remaja, SoyKeaveney (foto) ibu gembira setelah dia menjadihamil luar nikah pada usia 15 tahun, menurutsebuah akhbar semalam.

Apabila usia baru melepasi 12 tahun, Soy Keaveneybermain untuk sesi fotografi dalam berpakaianhanya kerana dia bercita-cita untuk menjadi model.

“Saya terkejut pada mulanya tetapi sekarang sayasungguh teruja,” kata Soy kini mengandung 16 minggu.

“Saya adalah wanita pertama untuk melahirkan dikalangan rakan-rakan saya, tetapi saya tidak fikir saya berkembang terlalu cepat,” katanya.

Ibu menganggur, Janis, 48, juga gembira keranakerajaan Soya kehamilan membolehkan merekauntuk memohon rumah yang lebih besar bagikeluarga yang merangkumi kanak-kanak lain Coco,Ritzy, Tarot dan Jake di bawah skim kebajikan Britain.


Soya hamil dengan anak luar nikah teman lelaki, JakeGray, 17, sebagai hasil daripada hubungan intimmereka pada bulan Mei.

Janis membenarkan Jake tinggal di negeri asal mereka, anak perempuannya membenci pengguguran.

“Saya yakin dia akan menjadi ibu yang baik dan mendidik anak-anak dengan disiplin seperti yang sayalakukan,” katanya.


0 comments:

Post a Comment

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...