Searching...

Get This

Sunday, June 22, 2014
11:37 PM 0

[VEDIO]: Rancangan Televisyen Discovery Channel Yang Keterlaluan

**Amaran: Artikel ini mempunyai unsur-unsur seks.   

 Dinasihatkan kepada para pembaca untuk artikel ini supaya mendapat kebenaran daripada ibu bapa sekirannya anda berumur 18 tahun kebawah..artikel ini mempunyai unsur-unsur seks.


Wah...ini satu perkembangan yang terbaru kami terlepas. Mungkin pembaca-pembaca blog ini sudah sedia maklum mengenai perkara ini, tapi kami agak terketinggalan...heh!


Ok, kepada yang senasib dengan kami, sebuah video yang kini disebarkan melalui Facebook (sebar? sebenarnya ianya sebuah video rasmi

ya..) sedang popular tontonannya. Video ini memaparkan sepasang lelaki dan wanita yang bertelanjang bulat berada bertemu di sebuah hutan di Malaysia. Terkejut juga kami melihatkan tajuknya.


Namun setelah diteliti video tersebut, ianya adalah sebuah racangan realiti yang merepek-repek terbitan Discovery Channel. Seperti biasa, mat salleh akan menerbitkan rancangan pelik-pelik berunsurkan realiti kehidupan manusia.

Rancangan ini lebih kepada survival kepada peserta-pesertanya dalam keadaan telanjang bulat dan berada didalam hutan selama 21 hari. Mereka akan hidup bersama tanpa pakaian, mencari sumber makanan dan minuman serta perlindungan didalam hutan.


Beberapa lokasi telahpun dipilih, dan yang paling menarik, Malaysia telah menjadi salah satu destinasi rancangan Naked And Afraid - Naked In Malaysia. Tidak dapat dipastikan pula Malaysia dibahagian mana mereka lakukan rakaman tersebut.












Berikut adalah sedutan dari rancangan tersebut 






0 comments:

Post a Comment

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...