Searching...

Get This

Tuesday, June 3, 2014
11:59 PM 0

Kontroversi !! Neymar Jr Bersama Seorang Kekasih Yang Seksi
















 Kebelakangan ini Neymar melakukan sesuatu di kawasan tepi pantai bersama Kekasihnya yang seksi, termasuk aksi divingnya saat bersama dengan Manuel Iturra di Granada. Penampilan Neymar, penyerang dari Brazil ini memikat hati seorang perempuan seksi berusia 20 tahun. Gabriella Lenzi disebut-sebut telah rasmi menjadi kekasih Neymar menggantikan Bruna Marquezine.

Bukan rahsia lagi jika Neymar terkenal sebagai penakluk wanita di Brazil. Dan sudah bukan rahsia pula hubungannya dengan artis Bruna Marquezine sudah pupus di tengah jalan. Jarak yang jauh membuat keduanya tidak dapat berkomunikasi dengan lancar. Bruna pun sudah jatuh hati kepada lelaki lain.

Neymar nampaknya tak perlu lama-lama bersedih. Meskipun belum ada pernyataan rasmi, sudah muncul gosip bahwa kini sang penyerang Barcelona sudah memilih Gabriella Lenzi sebagai tambatan hati terbaru. Berbagai media di Spanyol secara aktif mengabarkan berita ini.

Gabriella Lenzi sendiri dikenal cukup ketagihan mempamerkan foto-foto selfie-nya di dunia maya. Dengan hobi renang dan senam wajar jika ia memiliki bentuk tubuh yang ideal.

Apakah yang istimewa sangat terhadap Gabriella Lenzi yang membuat Neymar jatuh cinta? Berikut ini foto-fotonya. Waspadalah jangan sampai kehilangan fokus.

0 comments:

Post a Comment

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...