Searching...

Get This

Sunday, November 17, 2013
11:07 PM 0

OKU Merogol, Seks Luar Tabii Dan Merompak Gadis Dalam Tandas

orang kurang upaya, OKU, merogol, seks luar tabii, pekak dan bisu, merompak,

Seorang tukang cuci yang juga orang kurang upaya (OKU) mengaku tidak bersalah di Mahkamah Sesyen di Kuala Lumpurhari ini atas empat pertuduhan merogolseks luar tabii serta merompak seorang wanita di dalam tandas, minggu lalu.

Tertuduh, Mohamad Azhan Mohamad Johan, 27, yang pekak dan bisu membuat pengakuan tersebut selepas pertuduhan dibacakan dalam bahasa isyarat di hadapan Hakim Emelia Kaswati Mohamed Khalid.

Lelaki yang telah berkahwin itu didakwa bagi satu pertuduhan merogol dan dua pertuduhan melakukan seks luar tabii keatas mangsa berusia 38 tahun itu di dalam tandas tempat kerja wanita berkenaan.

Dakwaan dibuat masing-masing mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan dan Seksyen 377C kanun sama yang membawa hukuman penjara maksimum 30 tahun dan se batan jika sabit kesalahan.

Dalam kejadian itu juga, Mohamad Azhan berhadapan hukuman penjara maksimum 14 tahun dan boleh disebat atau didenda di bawah Seksyen 392 kanun sama kerana merompak mangsa sebanyak RM100.

Kesemua kesalahan itu didakwa dilakukan di sebuah bangunan di Jalan Tun Perak di sini antara pukul 7 pagi dan 7.15 pagi, 12 September lalu.

Timbalan Pendakwa Raya Nurmadiana Mamat mengen dalikan pendakwaan manakala tertuduh tidak diwakili pe guam.

Mahkamah tidak membenarkan jaminan ke atas Mohamad Azhan dan menetapkan 27 November depan untuk sebutan melantik peguam.

Sumber : Blogger


0 comments:

Post a Comment

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...