Searching...

Get This

Tuesday, April 7, 2015
12:06 AM 0

(VIDEO): Sedih!! Sudahlah Yatim, Dibuli Pula!!

Mengenai sebuah lagi video klip yang turut merakam aksi buli sekumpulan pelajar terhadap sembilan orang pelajar lain, Mohamad Fuzi berkata, lokasi serta nama sekolah itu sedang dikenal pasti. “Arahan telah dikeluarkan kepada semua Pesuruhjaya Polis dan Ketua Polis Negeri untuk mengesan sekolah serta remaja yang terbabit, namun sehingga hari ini masih belum ada pihak yang tampil memberi maklumat,” katanya. 
Kejadian itu direkodkan dalam sebuah klip video berdurasi enam minit 37 saat yang dimuat naik di laman sosial yang memaparkan aksi sekumpulan remaja lelaki membelasah sembilan remaja di dalam sebuah bilik dipercayai asrama sebuah sekolah. Semoga kes ini dapat diselesaikan secepat mungkin. Memang Kurang Ajar Sudahlah Yatim Dibuli Pula.







Ini Pula Berita palsu kes buli budak pakai baju singlet hitam sudah ditangkap. Menerusi laman sosial, kini tersebarnya gambar budak singlet hitam yang terlibat dengan kes buli dilaporkan sudah ditangkap PDRM. 

Untuk makluman anda, gambar wajah yang tersebar adalah foto kes lama yang berlaku di Tawau Sabah dan tiada kaitan dengan kes buli singlet Hitam yang tersebar baru-baru ini. Dapat dilihat perbezaan saiz tubuh dan wajah si pembuli adalah berbeza dengan video rakaman yang tersebar.

palsu

Gambar Palsu Kes Buli Budak Singlet Hitam Sudah Ditangkap Tersebar

gambar


palsu-3


0 comments:

Post a Comment

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...