Searching...

Get This

Wednesday, November 5, 2014
2:45 PM 0

Neymar Sanggup Lakukan Demi Kekasih Terbarunya

Siapa tak kenal dengan bintang bola sepak Brazil ini. ??..kali ini dia bersama dengan kekasih barunya yang hot dan dipuja di Serbia..


Kisah cinta Neymar dengan Bruna Marquezine telah benar-benar berakhir. Kini pemain utama FC Barcelona berpaling ke Soraja Vucelic, seorang super model yang   sangat dipuja di Serbia.

Mereka bertemu pertama kali dalam sebuah percutian di IbizaPertama bertemukeduanya langsung akrabSelepas menghabiskan percutian di tempat pelanconganterkenal di Sepanyolhubungan mereka terus berlanjut.

Soraja Vucelic-neymar
Posting terbaru kebersamaan Neymar dan Soraja Vucelic

Melalui Skype, Neymar semakin akrab dengan Soraja. Sampai akhirnya pemain asal Brasil itu memutuskan untuk bertemu lagi dengan wanita yang memiliki payudara superbesar ini.
Soraja Vucelic-Neymar

Soraja Vucelic berpose mengenakan jersey Barcelona mirip Neymar di dalam pesawat jet pribadi

Sebuah sumber terdekat dengan Neymar mengungkapkan, sebenarnya Soraja berencana untuk mengunjungi Neymar di Barcelona akhir Oktober kemarin. Tapi tiket penerbangan ke Spanyol itu terpaksa dibatalkan.
Soraja Vucelic-Neymar
Neymar tak boleh menahan untuk bertemu Soraja, makanya ia menyewa jet pribadi untuk menjemput Soraja ke Barcelona 

Neymar tak boleh menunggu selama itu. Ia kemudian menyewa sebuah jet peribadi untuk terbang ke negeri Balkan itu dan membawa Soraja ke  Barcelona.   Model jelita yang popular selepas tampil di acara Big Brother di negaranya   itu khabarnya telah beberapa hari bersama Neymar. 

Sebelumnya pada awal Ogos lalu dalam percutian musim panasNeymar   masih menunjukkan perhatiannya pada BrunaArtis pujaan dari Brazil itu  pernah   dilihatmenangis tak henti ketika melihat Neymar terkapar kesakitan saat  berlaga di Piala Dunia2014 lalu.

Soraja Vucelic
Demi wanita ini, Neymar mencampakkan Bruna yang selama ini menjadi kekasihnya

Tapi kesibukan Bruna sebagi model dan artis yang laris di negaranya dan juga jarak yang memisahkan keduanya membuat hubungan mereka tidak berjalan mulus.
(Daily Mail, Fabwags, Instagram)

0 comments:

Post a Comment

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...