Searching...

Get This

Sunday, June 29, 2014
1:26 PM 0

(5 GAMBARS ) Jika buah DADA besar , Otak Wanita tambah Cerdik ...MENGAPA???


Adess... gambar kat atas niyh, rasenyer dah dapat ceritakan sedikit sebanyak apa yang Fie nak citerkan. Niyh nak citer pasal kebanyakan lelaki suke towl tuk usha spot light perempuan. Tak kira la di tutup dengan kain atau terkeluar sari kain. Sume lelaki suke. Fie tak tau sebab apa lelaki tertarik tuk usha menda tu, sedangkan lelaki pown ada gak!Yang pastinya kebanyakan lelaki ada sifat mata keranjangnya, sbb towh depa suke sangat nak usaha. Semakin besar menda tu, semakin tinggi la daya tarikan lelaki tuk lihat mende towh. Adesss....

Tetapi lelaki pun ada macam-macam spesisnya. Ada yang tanpa segan fokus ja kalau usha spor light towh. Ada pulak yang malu-malu tapi mahu. So tuk tengok gak, they ollz just usha curi-curi. Takut orang tau konon. Tapi usha tetappp usha jugak. Disebabkan duk usha maut or usha sorok2 towh.. nafsu lelaki akan automatik memuncak-muncak.. kesian lelaki.... Dah tengok towh ada yang akan melepaskan nafsu dengan tangan sendiri, ada towh pulak lepas tengok towh.. akan sedaya upaya ayat awek masing-masing untuk melepaskan apa yang diaorang nak lepaskan. Geram towl!!! Yang paling Fie benci, ada lak towh yang sampai merogol sebab tarikan menda tu la! Bongok towl!!!


Perempuan jugak ada macam-macam spesis. Ada yang kalau perasan pakaian diaorang menjolok mata terus tak pakai lansung. Boleh gak elak kena rogol. Tapi ada pulak yang seronok sakan bila spot light diaorang kena usha. Lagi diusha lagi dilayan. Lagi meriah towh, ada pulak yang macam diva.. Yang sedar diri spot light towh tak besar, diaorang akan sedaya upaya untuk menonjolkan kan gak dengan pakai span. Yang dah sedia ada besar, terus tonjolkan lagi. Mulaler nak pakai kain jarang-jarang. Paling bestnya baju jarang kaler putih pr hitam.. boleh nampak bra kaler apa. Baru jadi daya tarikan.. jadi buruan. Ada yang muka tak berapa cun, dengan harapan pakai seksi akan dilabel cun & hot. Menyampahh...

Ada pulak towh, perempuan suka pakai seksi tapi tak suka ada mamat usha bonjolan diaorang. Muka baran jew, bila orang usha, tapi dok pakai seksi jugak. Dah tayang, mesti ler lelaki tengok. Len kali, kalau tak suka orang.. jangan what show. Lelaki pulak akan menganggap.. kalau perempuan pakai sexy2, bermaksud nak orang usha ler. Korang tau tak pompuan, lelaki menganggap kalau korang daring sangat and bangga dengan aset korang.. buat apa nak rimas-rimas and malu2 kalau dipandang. Lagipun korang suka kan. Kalau tak, takkan wat camtowh..


To ollz pompuan yang suka pakai baju tonjol spot light. jangan marah kalau diusha k. Kalau korang pakai cukup kain. buat pa lelaki nak usha korang lagi! Lelaki pun ada spot light sendiri jugak wei! Diorang bleyh tengok diorang nyer sendiri. Kepada lelaki pulak. jangan tengok sangat orang punya. Hampa pun ada sendiri punya gak. Nanti hampa jugak yang penat.. letih la. lembik lutut la! by the way.. to allz..

KAJIAN yang dijalankan di Amerika Syarikat menunjukkan


bahawa wanita dengan payudara yang besar tidak 

semestinya kurang bijak daripada mereka yang biasa.

Memetik artikel akhbar Singapura, Sin Chew Daily berkata wanita yang mempunyai lebih besar payudara didapati lebih bijak sebaliknya. 

Ia berkata kajian itu dijalankan di Chicago untuk mengetahui sama ada saiz payudara wanita memberi kesan kepada kuasa otaknya. 

Kajian itu, yang melibatkan 1,200 wanita, telah dijalankan oleh seorang penyelidik wanita. Subjek dibahagikan kepada lima kumpulan, dari  kecil ke besar. 

Menurut laporan itu, ia adalah mungkin wanita itu adalah lebih bijak disebabkan tahap yang lebih tinggi hormon wanita yang boleh menyebabkan pembangunan yang lebih baik di dalam otak.



ha!!!! bermakna tuk girls yang ada boobs besar towh, korang ni kategori pandai. Therefore dah tau diri tu pandai.. guna2 otak yang pandai towh tuk kaber skewt spot light towh... hehee~~~




SUMBER: feeyafariesya.com

0 comments:

Post a Comment

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...