Searching...

Get This

Thursday, November 21, 2013
8:30 AM 0

Wang Kertas Terapung Di Sungai??

Wang sejumlah RM307,219 yang dijumpai seorang lelaki di South Drove Drain, Spalding pada bulan lalu, akan disimpan polis sehingga ada individu tampil menuntutnya. - Agensi
LONDON 21 Nov. - Seorang pejalan kaki yang bersiar-siar bersama anjingnya terkejut apabila menemukan beribu-ribu pound wang kertas terapung di permukaan sungai.
Individu yang tidak dinamakan itu menemukan £60,000 (RM307,219) di South Drove Drain, Spalding pada bulan lalu, namun sehingga kini tiada siapa tampil menuntut wang berkenaan.
Menurut pegawai penyiasat polis, Steve Hull, kebanyakan wang kertas yang dijumpai rosak akibat terendam di dalam air sungai, tetapi masih ada wang yang dalam keadaan baik.
Pemeriksaan forensik ke atas wang kertas tersebut telah dilakukan dan pihak polis turut berhubung dengan Bank of England untuk membantu menentukan dari mana datangnya wang berkenaan.
"Bukan setiap hari kita menjumpai sejumlah wang yang banyak seperti ini dan individu yang mempunyai maklumat perlu tampil membantu polis untuk mengesan pemilik sebenar wang berkenaan," katanya. - AGENSI

0 comments:

Post a Comment

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...